Wednesday, February 19, 2014

H.O.P.E


salam alaik..its been a long time..lama gila dah rasa tak post apa apa kat sini..lots of thing happened..teaching me yet making me a much better person.currently im studying at UIA in engine course..Alhamdulillah setakat ni things have been great right here..Allah punya rancangan jauh lebih baik..aku cuma mampu tadah tangan syukur pada Dia..and try my very best right here..i want to make my parents and family proud of me..sekarang ni aku dah dalam sem 3,,and 1 more sem aku punya foundation pon habis..i am so grateful as i have been surrounded by superb friends..those yang selalu buat hari hari aku happy gilaaa..thanks friends..uhubbuki filllah..and yeahh sekarang ni bila dh makin besar..it makes me think of my past..what i have done in those years..bila fikir balik it is so funny and awakening...teringat how childish i was masa dulu dulu..degil lagi.haihhh..macam macam perangai..masa sekolah lagi..nakalnya entah dah macam mana..cinta monyet lagi..haha..but after all tu semua experiences yang teach me a lot..so that i wont repeat those mistakes again..terima kasih ya Allah kurniakan orang orang yang banyak bersabar dengan perangai aku..now it had been almost a year since that heart broken moment..the time when aku rasa macam helpless gilaa...tak tau nak buat apa..losing so pathetically..tapi Allah tu sentiasa ada..dengar segala doa..aku mintak Dia sungguh sungguh tolong aku..kuatkan hati..and Alhamdulillah aku dah rasa enlighten sangat sangat..aku dah boleh move on..live happily as usual..ketawa suka suka..im back to normal..kalau dia boleh lupakan aku..kenapa aku tak boleh kan..and now i manage tu handle my feeling..no more tears.no more reminiscing..IT'S OVER.and aku betul betul usaha ke arah tu...sekarang ni masa focusing on my study.capai cita-cita.jadi a better human being.in shaa Allah..aku pon rasa dah boleh start over again on a new fresh page..and aku tahu Allah ada rancangan yang jauh lebih baik untuk aku :) hoping for better brighter future..amin..